Ny vecka med jobb och förhoppningsvis träning

Bild; vi.sualize.us
 
Sista semesterdagen sitter jag här nu och planerar inför veckan som kommer. Den innebär MYCKET jobb inför vår omorganisation den 1/7, men jag hoppas även hinna med att finslipa formen inför Jubileumsmaraton den 14/7.
 
Veckans träning hoppas jag blir såhär;
 
MÅNDAG
Morgon; Yoga 40 min
Kväll; Bodpump/spinning, 90 min
 
TISDAG
Morgon; Promenad 45 min
Kväll; Bålstyrka
 
ONSDAG
Morgon; Yoga 40 min
Kväll; Löpning 180 min
 
TORSDAG
Morgon; Yoga 40 min
Kväll; Bålstyrka
 
FREDAG
Morgon; Promenad 45 min
 
LÖRDAG
Promenad 45 min
Bålstyrka
 
SÖNDAG
Löpning 60 min

Kommentarer
Postat av: Martin

Kul träningsblogg du har här, lägg till den bland de andra på /traumlningsbloggar.html

2012-06-26 @ 18:37:17
URL: http://www.styrketraningsprogram.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0