Knådad och avslappnad


Bild; aktivhalsanordic.se

Jag vet inte om det är vårtröttheten som slagit till, för jag är sååå trött på morgnarna nuförtiden. Klockan ringer 6 för att jag ska stiga upp och göra yoga, men idag orkade jag helt enkelt inte! Istället har jag varit hos min sjukgymnast och blivit knådad på rygg, axlar och nacke, samt att hon gjort massage i huvudet och vid käkarna, där jag tydligen är jättespänd! Man blir så avslappnad och är helt dåsig när man går därifrån.

Efter detta var jag och inhandlade inför helgens visningar, kaffe, kakor och frukt. Det innebär jobb nu både lördag och söndag. Som tur är, så är maken ledig hela helgen. Dilemmat blir bara hur jag ska få till en 95-minuters löprunda på söndag. Lutar åt att det får bli när jag kommer hem. Springa 95 minuter direkt på morgonen, på fastande mage, är nog ingen hit?!

Ikväll blir det iallafall bålstyrka hemma på golvet och lite städning! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0