Kommande veckas träningsplan



Dagens tredje och sista inlägg! I vanlig ordning vill jag planera nästa veckas träning (under förutsättning att tröttheten bara beror på sömnbrist och inte någont dum bacill), som kommer här;

MÅNDAG
Morgon; Yoga
Kväll; 90 min bodypump/spinning

TISDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Bålstyrka

ONSDAG
Morgon; Löpning, totalt 33 min varav 18 min intervall

TORSDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Bålstyrka

FREDAG
Morgon; Löning, totalt 25 min varav 4x30 sek stigande

LÖRDAG
Löpning 150 min Array (som jag inte heller vet vad det betyder)
Halvmara

SÖNDAG
Morgonpromenad, 1 timme
Simning, 1000 m

NU ska barnen i säng - och sen jag själv, godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0