Konferens och 40 min löpning


Hilton, Malmö City

Idag började jag som vanligt med 40 min yoga innan frukost och cykeltur till/från skolan med barnen. Resten av dagen har jag spenderat sittandes på konferens....Något av det värsta jag vet. Det kryper i kroppen när jag sitter för länge - speciellt på obekväma konferensstolar. Idag var ämnena dessutom extra tråkiga, då det mest var repetition på sånt vi redan hört flera gånger tidigare.......

Därför var det extra skönt att få springa efteråt, 40 minuter på löpband med 4 x 30 sek intervall av stigande underlag. Jag höll 12 km/h i princip hela tiden utom precis i början av uppvärmningen. Det kändes riktigt bra! Efteråt blev det bastu med maken och dottern (sonen sover över hos en kompis) innan fredagsmys med tacos och sen popcorn och chips till Minuten - vår nya fredagsfavorit! Dottern har redan börjat träna på lite olika tricks här hemma :) Imorgon jobbar maken hela dagen, jag tänker börja med en 1-timmes promenad före frukost, mmmmm....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0