Måndag 5/3 - Bodypump/spinning


Bild; spinning.com

Igår morse mjukstartade jag dagen (och ny vecka) med skön yoga kl 6.00. Dagen avslutades i ett desto högre tempo i form av 90 minuters, svettigt och mörbultande kombinationspass av bodypump/spinning. Alltid lika skönt efteråt!! Jag inbillar mig att jag börjar bli starkare och ska nog lägga på lite mer vikter i nästa vecka. Har ju nästan ingen träningsvärk idag.....

Idag är en mellandag, när jag "bara" kör bålstyrka hemma på vardagsrumsmattan. Dock inget att förakta. Tror att det kommer att göra susen för löpningen! Om vi lyckas ordna barnvakt ikväll blir det också föräldrarmöte och sen sista avsnittet av "Mot alla odds" ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0