Sjuk...ändrade planer


Bild; vi.sualize.us

Jaha, då var man sjuk och kan inte träna som planerat. Kände redan i söndags att något var på gång och igår hade jag ont i precis HELA kroppen och kände mig febrig, fast termometern inte visade något onormalt?! Var på jobb igår ändå eftersom bilen skulle till verkstan, men idag stannade jag hemma och sov mellan 8-10, när barnen kommit iväg till skolan. Ändå sov jag bättre i natt än natten innan. Tyder på att jag behöver sömn. Av förklarliga skäl blev det ingen träning igår och heller inte idag. Imorgon ska jag försöka mig på lite yoga och kanske bålstyrka. Löpningen hoppas jag kunna ta på torsdag istället. Målet denna veckan är fortfarande att klara av långpasset på lördag - 150 minuter!

Har klickat hem lite nya vårkläder från H&M istället, för att pigga upp tillvaron litegrann;










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0