Kommande vecka med GöteborgsVarvet!


Göteborgsvarvet 2011

Då är det äntligen dags! Mindre än en vecka kvar till min revansch. Förra året - mitt premiärVarv - blev inte riktigt som jag tänkt mig. Fick en rejäl förkylning veckan innan loppet och var inte helt 100% under loppet heller, men jag ville ändå genomföra för upplevelsens skull. Tiden blev min sämsta någonsin på en halvmara, så den vill vi helst glömma. Mitt minne från förra året var ändå ett härligt lopp med en fantastisk stämning, så jag anmälde mig till årets lopp redan dagen efter förra årets......Nu är vi snart där och jag ser fram emot ett riktigt bra lopp - förhoppningsvis under 2 timmar! Veckan som nu kommer blir lite lugnare träningsmässigt - eller...?!?

MÅNDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Bodypump/spinning

TISDAG
Morgon; Löpning 45 min varav 25 min intervaller 4x1000m
Eftermiddag; Målbildsträning
Kväll; Bålstyrka

ONSDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Liten runda (ca 1,5 km) med barnen, som ska springa Lilla Göteborgsvarvet!

TORSDAG
Morgon; Löpning 25 min i lugnt tempo
Eftermiddag; Målbildsträning
Kväll; Bålstyrka

FREDAG
Morgon; Yoga
Åker tåg till Göteborg för jobbmöte. Familjen ansluter på kvällen

LÖRDAG
Morgon; Målbildsträning
Eftermiddag; GöteborgsVarvet sub 2 tim!

SÖNDAG
Heja fram barnen i Lilla Göteborgsvarvet!
Hemfärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0