Ny vecka - nya mål - ny planering!


Bild; vi.sualize.us

Jag svävar fortfarande på moln efter gårdagens härliga bekräftelse - att jag kan! Det är andra gången nu som jag jobbat med målbilden att jag verkligen klarar av det jag bestämt mig för. Senast var på Malmömilen förra året, då jag jobbat med målbilden att springa på 54 minuter - och resultatet blev 53:59! Igår var målet att klara Göteborgsvarvet under 2 timmar - det blev 1:59:38! Vad ska nästa mål bli, tro?

Planen för kommande vecka har fått revideras lite p.g.a min smärtande vad, men tanken är att det ska bli såhär;

MÅNDAG
Morgon; Yoga, massage hos sjukgymnasten
Kväll; Bodypump/spinning

TISDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Bålstyrka

ONSDAG
Morgon; Yoga
Eftermiddag/kväll; Gräsklippning!

TORSDAG
Löprunda 30 min i lugnt tempo
Bålstyrka

FREDAG
Morgon; Yoga

LÖRDAG
Löpning 120 min

SÖNDAG
Bålstyrka

Dags att vila för att orka! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0