Meditation

Bild: vi.sualize.us
 
Det har varit ett längre uppehåll från bloggen, men tiden räcker inte alltid till....Träningen ger jag dock inte avkall på, så veckan som gått har jag avverkat följande;
Måndag : Bodypump/spinning, 90 min
Tisdag: Vilodag
Onsdag: Bålstyrka och 45 min löpning (8,5 km)
Torsdag: Vilodag
Fredag: Bålstyrka och 30 min löpning (5,8 km)
Lördag: Bodypump/spinning, 90 min (med maken!)
Söndag (idag): Löpning 15,30 km, 1 tim 36 min
 
Ett par yogapass har det också blivit, men dessa mörka morgnar lockar tyvärr inte till att stiga upp så tidigt som behövs.....Denna veckan har jag bestämt mig för att börja med medition 20 min dagligen, vilket jag gjort fredag och lördag. Idag blev det dock inte tid, så jag får se långrundan som meditation istället...:)
 
Kommande veckas träning ser ut som följer;
Måndag: Bodypump/spinning 90 min
Tisdag: Yoga 45 min
Onsdag: Bålstyrka och 30 min löpning
Torsdag: Yoga 45 min
Fredag: Bålstyrka och 45 min löpning
Lördag: 1 timmes löpning
Söndag: Vila!
 
Utöver detta ska jag försöka klämma in 20 min daglig meditation! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0