Dagens runda på stranden

Stranden idag med massor av tång....
 
Idag blev det en timmes löpning medan dottern tränade gympa i förmiddags. Annars har det inte blivit så mycket träning av denna veckan. Har känt mig trött och vi ska inte prata om dessa mörka morgnar....inte ens yoga har det blivit av! Skärpning där, kommande vecka som dessutom avslutas med ett lopp på söndag, ska se ut såhär;
 
MÅNDAG
Morgon: Yoga 45 min
Kväll: Bodypump/spinning 90 min
 
TISDAG
Ev bålstyrka och 5 km löpning
 
ONSDAG
Morgon: Yoga 45 min
Kväll: ViPR
 
TORSDAG
Morgon: Yoga 45 min
Kväll: Kenyansk femma
 
FREDAG
Vila!
 
LÖRDAG
Vila!
 
SÖNDAG
Yddingeloppet 12 km
 
Ni kör vi på att det blir såhär också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0