Höstrusk och löpband

Bild: vi.sualize.us
 
Utomhuslöpning i solsken känns ganska avlägset just nu. Höstrusk med mörker och regn lockar iallafall inte mig ut på en löprunda utomhus. Istället får det bli att tillbringa ett antal timmar på gymmet och löpband istället.
 
Igår blev en sådan dag. Regn hela dagen, så jag begav mig till gymmet och körde mina bålövningar x 3 (känns idag!) och sprang sedan 1 timme på löpband i varierad fart.
 
Resten av veckans träning är tänkt såhär;
 
TISDAG
Morgon: Bålövningar och 30 min löpning i ca 5min-fart (eller helst lite snabbare)
 
ONSDAG
Morgon: Yoga 45 min
 
TORSDAG
Morgon: Yoga 45 min
Eftermiddag/kväll: Bålövningar och 45 min löpning (kenyansk femma)
 
FREDAG
Makens födelsedag
 
LÖRDAG
90 min Bodypump/spinning
 
SÖNDAG
Löpning 1,5 timme utomhus!
 
Nu kör vi på detta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0