Dagens långrunda - ca 18 km

Dagens runda, ca 18 km på tiden 1.56. Telefonen dog dock vid 11 km.....

Idag blev det en tung runda (igen!) och ikväll smärtar höften - inget bra! Planen var intervaller på tisdag men jag känner nu att detta får omplaneras. Eftersom jag dessutom ska iväg på kurs med jobbet onsdag-fredag blir hela veckans träning annorlunda än normalt. Så här är det tänkt;
 
MÅNDAG
Morgon: Yoga 45 min
Kväll: Bodypump/spinning 90 min
 
TISDAG
Morgon: Bålstyrka och promenad 45 min
 
ONSDAG-TORSDAG
Kurs i Göteborg
 
FREDAG
Bålstyrka och 30 min löpning
 
LÖRDAG
Morgonpromenad 45 min
 
SÖNDAG
Löpning 2,5 timme - utan höftsmärta!!
 
Nu kör vi på detta, godnatt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0