Höst i antågan....

Bild: vi.sualize.us
 
Idag har vi gjort trädgården färdig inför hösten. Även om det kännts som höst redan vid några tillfällen, så är det ändå nu när man går in i oktober, som det är höst på riktigt. Löprundorna tidigt på morgnarna får man nog också vänta med nu fram till våren. Istället får det bli att nöta löpband...För att få iallafall ett löppass utomhus i veckan, blir det till att klämma in det på helgen.
 
Såhär ser kommande veckas träningsplan ut;
 
MÅNDAG
Morgonyoga 45 min
 
TISDAG
Kenyansk femma - d.v.s 10min uppvärmning, km1-6min, km2-5,45min, km3-5,30min, km4-5,15min, km5-5min, sedan 10 min nerjogg. Dessutom ska jag få till min bålstyrka.
 
ONSDAG
ViPR, 45 min (och jag hoppas att det blir något mindre träningsvärk denna veckan!)
 
TORSDAG
Morgonyoga 45 min
 
FREDAG
Morgon: 30 min lugn löpning och bålstyrka
 
LÖRDAG
SPA med väninnorna!
 
SÖNDAG
Ev. någon aktivitet på SPA, samt 1 timmes lugn löpning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0