Långrunda med tunga ben....

Dagens runda, knappt 20 km på 2 timmar och 7 minuter.....
 
Ja, idag blev det en runda på dryga 2 timmar men med tunga ben och en ömmande höft.....Trots att jag inte sprungit på en vecka. Veckan som gått har inte innehållt träning som vanligt då jag befunnit mig i Göteborg med jobbet i nästan 3 dagar. Veckan som kommer blir iallafall ganska normal, bortsett från att alla barnens aktiviteter nu startar. Bara det är en utmaning att få ihop veckopusslet, vars träning är tänkt såhär;
 
MÅNDAG
Morgon; Yoga 45 min
 
TISDAG
Morgon; Bålstyrka och löpning 30 min
 
ONSDAG
Morgon; Yoga 45 min
Kväll; Kvällspromenad 45 min
 
TORSDAG
Morgon; Yoga 45 min
Kväll; Bålstyrka + 40 min löpning varav 5x3 min intervaller
 
FREDAG
Morgon; Yoga 45 min
Kväll; Promenad 45 min
 
LÖRDAG
Bodypump/RPM, 90 min
 
SÖNDAG
Bålstyrka + löpning 1 timme
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0