Veckorna kommer och går, träningen likaså....

Favoritrundan längs två hav!
 
Idag blev det "bara" en mil i behagligt tempo och utan krämpor :) Nästa helg väntar en halvmara, därför blev det en kortare runda idag än normalt på helgen. Jag passade på medan dottern tränade gympa mellan 9.30-11. I eftermiddags fick bilen välbehövlig vård, vilket alltid känns skönt när det blivit gjort - vilket inte händer allt för ofta...!
 
Hur ser kommande veckas träning och uppladdning inför  helgens halvmarathon ut då?
 
MÅNDAG
Morgonyoga 45 min
 
TISDAG
15 min bålstyrka och 30 min löpning
 
ONSDAG
Morgonyoga 45 min
 
TORSDAG
15 min bålstyrka och 30 min löpning
 
FREDAG
Morgonyoga 45 min
 
LÖRDAG
Halvmarathon - Skanör-Falsterbo-Runt
 
SÖNDAG
45-60 min promenad
 
Nu ska jag återgå till Beck och sen väntar sängen och boken - Godnatt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0