2 promenader istället för långrunda....

 
Jaha, då är man förkyld igen... Förmodligen en kollega som smittat i veckan, grrrr... Dagens inplanerade långrunda på 24 km fick därmed bytas ut till st promenader om vardera ca 45 minuter och dryga 4 km. Bättre än inget alls får man ju tänka..
 
Då undrar man såklart hur kommande veckas träning kommer att se ut. Måndag och tisdag har jag vikt åt promenader redan nu och hoppas sen på följande;
 
ONSDAG
Morgon: Yoga 45 min
Kväll: Bodypump 60 min
 
TORSDAG
Morgon: Yoga 45 min
Kväll: intervallträning 52 min, ca 8-9km med 5st 1km i 4,30-fart, samt bålstyrka
 
FREDAG
Morgon: Yoga
Eftermiddag/kväll: Ev 39 min löpning, 7 km (ska laga middag med jobbet på kvällen)
 
LÖRDAG
CXWorx 30 min och RPM 60 min
 
SÖNDAG
Långrundan som jag skulle genomfört idag, d.v.s 24 km, ca 149 min.
 
Nu - krya på sig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0