Morgonpromenand

Vy från morgonens promenad
 
Efter gårdagens osteopatbesök, för att få ordning på mitt stela och spökande bäcken, fick jag konstaterat att det är bra att var i rörelse.Valde därför att börja första måndagen av mina 2 sista veckors semester med en 1-timmes promenad före frukost, ljuvligt! Kändes fortfarande lite när jag gick inledningsvis, men som vanligt lättar det efter en stund. Köpte med frallor hem och bjöd barnen på smoothies och frallor till frukost på terrassen. Man kan ha det sämre...
 
Resten av veckans träning med avslutande av Malmö Halvmarathon på lördag är tänkt att se ut såhär;
 
TISDAG
Bålstyrka 20 min
Intervaller, 7x2 min med 1 min joggvila mellan, totalt 46 min löpning inkl uppvärmning och nerjogg (får se hur mitt bäcken reagerar...)
 
ONSDAG
Morgonpromenad 1 timme
Ev. 30 min s.k. stretchtyoga
 
TORSDAG
60 min bodypump
30 min löpning i lugnt tempo
 
FREDAG
Morgonpromenad 1 timme
Ev 30 min s.k. stretchyoga
 
LÖRDAG
Malmö Halvmarathon - wish me luck!
 
SÖNDAG
Vila!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0