Vecka med träning varje dag

 
Den gångna veckan har inneburit träning Varje.Dag. Det börjar kännas i kroppen, kanske inte så konstigt. I tisdags blev det dock inte jättemycket träning då jag hade genomgång av ett nytt träningsprogram med  en instruktör, så då blev det mest att känna på de olika övningarna. Annars har det varit löpning 4 gånger (som nu är mitt mål i veckan) varav en gång intervaller och en gång stegrande fart. Jag har också varit på Bodypump, Cxworx, samt hunnit känna på mitt nya träningsprogram. Imorgon bitti är det dags igen. Kommande vecka börjar jag jobba efter 2 veckors semester och på tisdag börjar barnen skolan, så det blir en utmaning att få till all träning med vardagsbestyren.... Kommande vecka är tänkt att se ut såhär:
 
MÅNDAG
Morgon: 45 min styrkeprogram + 5 km löpning
Kväll: Promenad ca 50 min
 
TISDAG
Vilodag och dotterns födelsedag!
 
ONSDAG
Morgon: Intervaller 5x2 min
Kväll: Promenad 50 min
 
TORSDAG
Morgon: Bodypump 60 min
Kväll: Promenad 50 min
 
FREDAG
Morgon: 45 min styrkeprogram + 5 km stegrande löpning
 
LÖRDAG
30 min Cxworx och 30 min Crosstrainer
 
SÖNDAG
12 km löpning
 
Nu kör vi så det ryker! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0