Gott Nytt TräningsÅr!

 
 
Då har sista veckan för 2013 och första för 2014 inletts! Själv är jag ledig denna måndag och funderar just nu på hur veckans träning ska se ut. Efter 3 träningsdagar på raken (fredag - 30min löpning och 45 min styrka, lördag - 30 min CxWorx och 60 min spinning, samt söndag - 12 km löpning) känner jag att det behövs en vilodag, så jag flyttar dagens träningspass till imorgonbitti istället. Därmed kommer denna veckan att se ut som följer:
 
MÅNDAG
Vila
Ev lite simning på simhallen med barnen
 
TISDAG
30 min stegrande löpning + 45 min bålstyrka
 
ONSDAG
49 min intervall-löpning, 8x2 min
 
TORSDAG
Bodypump ELLER Caveman(!)
 
FREDAG
Vila
 
LÖRDAG
30 min stegrande löpning + 45 min bålstyrka
 
SÖNDAG
15 km löpning
 
GOTT NYTT TRÄNINGSÅR!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0