Helg med promenader...

 
 
Helgens inplanerade träning blev inte alls av...Enda positiva att jag känner mig bättre idag än i fredags och lördags. Igår var planen dubbla pass i form av CXWorx och RPM, men istället fick jag nöja mig med en promenad tillsammas med sonen (inte fy skam i och för sig..!) Ett lätt snöfall och lite sol som försökte träng igenom molnen bidrog till en mysig runda på ca 40 min. Tror att vi avverkade ca 3 km. Vi var också överens om att detta är en lagom runda att springa tillsammans lite längre fram till våren, längtar...!
 
Idag har jag själv genomfört de 2 promenaderna ovan. Den första på 2,31 km hann jag med mellan att jag lämnat sonen hos en kompis då de skulle på kalas och fram tills dotterns gympa var slut kl 11. Den längre rundan hann jag med senare idag medan dottern var på hopprepsträning, då blev det 4,89 km på 47 min. Var riktigt skönt att få komma ut och få luft i ansiktet. Tror att jag ska fortsätta med dagliga promenader, som komplement till den vanliga träningen. Nu går vi ju trots allt mot ljusare tider också! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0