Lördag med dubbelpass

 
Vi har börjat få in rutinen med att starta våra lördagar med dubbelpass. Kl 9.30 inleder vi med 30 min CRXWorx och 10.05 flyttar vi över till nästa sal, byter skor och sätter oss på spinningcyklarna för 60 min RPM.
 
 
Jag svettades mer än vanligt idag, kanske för att vi bastade igår kväll och mina porer ännu inte slutit sig helt...Skönt är det iallafall efteråt och man känner sig sååå duktig, fast man inte orkar så mycket mer denna lördag. Efter lunch åkte vi iväg till biblioteket och affären. Vi plockade ner utebelysningen från körsbärsträdet och medan mannen var hos osteopaten bäddade jag rent alla våra sängar och satte på tvätt.Så jo, lite har man ju allt hunnit med trots allt. Efteråt tog vi en välförjänt fika med kaffe, semla och konjakt. Ikväll har vi sett det årliga spektaklet och grannarna kom in på kaffe - med semlor! Tur att jag kört dubbelpass idag och har en löptur inplanerad imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0