Måndag med yoga och promenad

 
Måndag och ny vecka igen. Jag har verkligen startat veckan med att ge mig själv egentid. Redan i morse startade jag med 45 min yoga. Samtidigt ljusnade det på utsidan, bara det gör en aningen piggare och gladare! Hemkommen efter jobbet drog jag mig tillbaka i sovrummet i 20 min för meditation, också riktigt skönt att bara få vara en stund, utan måsten. Medan barnen var på träning, gympa respektiva pingis, passade jag på att ta en rask promenad i det härliga vädret. Det mörknade dock under tiden, men det är sååå skönt att få luft i ansiktet. 4,84 km blev det på 45 min. Imorgon står förhoppningsvis löpning med intervaller på programmet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0