Trettonafton med kombinationspass

Bild: formtoppen.nu
 
Sista gången med 90 min kombinationspass av bodypump och spinning. Från och med nästa vecka släpps vårens schema och detta innehåller tyvärr inte dessa pass, som är mina favoriter....Istället får man själv bygga ihop en kombination, så nästa lördag har jag bokat in mig på följande pass; 
 
CXWorx®, 30 min
Renodlat styrkepass där du med hjälp av gummiband och egna kroppstyngden tränar kroppens kärna (core) dvs. mage, rygg och rumpa.
 
Följt av 
 
RPM®, 60 min
Utmanande spinningpass med ännu mer inriktning på kondition. Passet motsvarar 20-25 km cykling utomhus i varierad terräng.
 
Det blir nog  bra det här också! Ikväll väntar middag hos föräldrarna för att fira pappsen som fyllde år i torsdags. Det ryktas att det blir premiär för årets första semla till dessert...!
 
Imorgon ser jag fram emot ett 5 km löppass utomhus och hoppas på samma fina väder som idag. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0