Yoga och fredagsmys med bastu

 
Då var det äntligen fredag igen och ännu en vecka har passerat i raketfart. Jag började min dag med 45 min yoga, som vanligt ett lika skönt sätt att väcka kroppen på. Ingen annan träning stod på programmet idag. Istället fick jag skjutsa sonen till och från pingisen, samt fixa kvällsmaten (Janssons frestelse) medan maken var på sin träning.
 
Eftersom det är fredag skulle vi hela familjen tränga ihop oss i bastun innan middagen och avnjuta en kall öl (mannen och jag) respektive festis (barnen, såklart!) Verkligen avkopplande och en skön fredagsritual. Nu kallar strax sängen för imorgon bitti är det träning igen kl 9.30. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0