Ny vecka mot Grekland

Snart är det detta som väntar...
 
Mer än 1 vecka sen Stockholm Marathon har passerat och det känns aningen tomt på träningsfronten när man inte längre har ett klart och tydligt mål. Förra veckans träning blev en 1-timmes promenad på måndagen, 5 km löpning på onsdagen, 7 km på fredagen, 30 min CXWorx och 60 min RPM på lördagen, samt 1 timmes löpning igår, söndag.
På torsdag bär det av mot varmare breddgrader och välbehövlig semester, självklart ska springskorna få följa med. Planen är att ta en morgonrunda iallafall varannan dag, samt lite bålstyrka på stranden om dagarna. Jobbmässigt är det väldigt intesivt de sista dagarna, mycket som ska göras klart. Det underlättade inte precis att min dator gick i strejk förra måndagen och jag fick den tillbaka i fredags......Även om jag haft en annan dator har jag inte kunnat göra allt som jag brukar.....
 
Imorgon bitti är planen att börja dagen med 30 min bålstyrka och därefter springa 5-7 km, beroende på hur kroppen känns. Har lite känning i ena skinkan (?), kanske efter lördagens träning.
 
Återkommer hur det gått med Greklands-träningen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0