Dagarna som gått...

 
Det känns som att dagarna och veckorna rusar snabbare och snabbare..... Jag får helt enkelt sammanfatta de senaste dagarna som gått:
 
MÅNDAG
Inledde med 45 min yoga på morgonen och avrundade kvällen med en rask promenad på ca 40 min medan barnen var på sina respektive träningar (gympa och pingis)
 
TISDAG
Avverkade 1 timmes intervall-pass direkt på morgonen, det blev 10,8 km. Inledde med 15 min uppvärmningsjogg och därefter 6st 3-minutare i 13 km/h (2st i 12km/h) med 3 min joggvila emellan. Avslutade med 12 min nerjogg, kändes riktigt bra!
 
ONSDAG
Inledde även denna morgon med 45 min yoga och det var den enda träningen för den här dagen. Kvällen gick åt till städning (också en form av träning?!)
 
IDAG, TORSDAG
Jag försöker få till ett bodypump-pass i veckan och det blev så i morse. När jag kom hem från jobbet idag blev det en promenad i solskenet medan sonen var på dansträning.
 
Imorgon bitti står löpning på programmet igen, 48 min i lugnt tempo....Jag ska också hinna med iallafall 2 omgångar av bålprogrammet. Detta innebär tidig uppstigning imorgon, därför ropar sängen på mig nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0