Härlig långrunda och snart ny vecka

 
Idag fick jag äntligen till en långrunda på 15,5 km som avverkades på tiden 1:34:50 och vädret visade sig för en gångs skull på sin allra bästa sida, med sol och blå himmel. Vinden var dock lite vass och självklart hade jag en aning motvind på returen...Det kändes iallafall helt ok i kroppen, och även såhär några timmar efteråt känns inget speciellt utöver normalt. Om vi ska summera veckan som gått innan vi planerar den kommande ser det ut såhär: 2st yogapass á 45 min, 3 st promenader om totalt 16,7 km, 3 st löppass om totalt 31,8 km, 1 pass bodypump 60 min, 1 pass CXWorx 30 min, 1 pass RPM 60 min, samt 30 min bålstyrka! Jag känner mig faktiskt ganska nöjd.
 
Hur ser då planen ut för kommande vecka:
 
MÅNDAG
Morgon: 45 min yoga
Kväll: ca 1 timmes promenad
 
TISDAG
Morgon: 60 min löpning, 9-10 km inkl 6x3min fartökningar
 
ONSDAG
Morgon: 45 min yoga
Kväll: 60 min bodypump
 
TORSDAG
Kväll: Promenad
 
FREDAG
Morgon: 20 min bålstyrka och 40 min löpning inkl 6x30sek backe
 
LÖRDAG
Långrunda 18 km, ca 115 min
 
SÖNDAG
Kväll: Promenad ca 45 min
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0