Träning fredag och lördag

 
Fredagen startade som vanligt tidigt på gymmet och på dagens program stod 30 min bålstyrka (5 olika övningar samt armhävningar som jag gör med 3 reps). Därefter 36 min löpning som blev 6,4 km.
 
 
Idag, lördag, startade något senare med god frukost i form av smoothie och äggmacka, sedan var maken och jag redo för dubbelpass bestående av 30 min CXWorx och därefter 60 min RPM. Kan säga att det känns i kroppen att jag tränat 3 dagar på raken, även om det varit varierad träning. Nu väntar kvällsmys med barnen och en av sonens kompisar, då maken jobbar. Imorgon ska jag ut på årets första långrunda - får jag nog kalla det... har inte sprungit längre än 12 km hittills i år...Ska iallafall komma över 15 och jag har beställt vårsol! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0