Träningsplan för vecka 11

 
Efter 3 timmar i bil hem från Göteborg, var det skönt att komma ut på en promenad, trots snöyra och blåst...4,89 km blev det på tiden 44,39 min, medan dottern tränade hopprep. Ikväll har vi planerat in kommande veckas matsedel och maken och jag har även planerat in våra träningspass/dagar. Såhär ser kommande vecka ut för min del:
 
MÅNDAG
45 min yoga och ca 1 timmes promenad
 
TISDAG
60 min löpning inkl 6st 3-minuters intervaller
 
ONSDAG
45 min yoga och ca 1 timmes promenad
 
TORSDAG
60 min bodypump
 
FREDAG
20 min bålstyrka och 48 min löpning
 
LÖRDAG
30 min CXWorx och 60 min RPm
 
SÖNDAG
125 min löpning - 20 km
 
Nu, en ny spännande thriller på 4:an, The following

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0