Veckans långrunda och ny planering

(Gammal bild) Östergatan i Skanör, här sprang jag idag bl.a.
 
Idag utgick min långrunda inte hemifrån, då jag lämnade dottern hos mina föräldrar, så rundan blev ca 1 km kortare i vardera riktning, d.v.s dryga 18 km instället för 20. Det kändes ganska bra, även om jag hade motvind hela tillbakavägen.... Nästa helg blir det 12 km istället för att sen trappa ner träningen inför Skanör-Falsterbo-Runt den 21 september.
 
Kommande veckas träning kommer också att trappas ner, liiite:
 
MÅNDAG
45 min styrkeprogram, bål-rygg-ben
30 min "kenyansk femma" i 11-11,5-12-12,5-13 km/h
 
TISDAG
Bodypump
 
ONSDAG
Intervaller i 40 min 5x2min i 13km/h med 1 min joggvila mellan
 
TORSDAG
VILA (ev en promenad)
 
FREDAG
Morgon: 45 min styrkeprogram, bål-rygg-ben
Kväll: 40 min löpning
 
LÖRDAG
CXWorx 30 min och crosstrainer 30 min
Ev. besök på kallbadhus :)
 
SÖNDAG
12 km löpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0