Ömma fötter

 
Efter dagens löprunda på nästan 20 km har jag blivit väldigt öm i fötterna... har förvisso känt en tid att jag varit lite öm när jag går utan inne-skor. Köpte nya ulltofflor i våras men de är i varmaste laget, så jag har istället gått barfota, vilket kanske inte är så bra med hårda golv.... har hört från en som fått hälsporre p.g.a det - och det vill vi INTE ha! Har plockat fram de gamla foppa-tofflorna sålänge tills jag skaffat något nytt.
 
Idag blev det iallafall en nästan 20km lång runda som avslutning på en annars ganska träningsfattig vecka... Måste vara värmen som gjort att jag varit såå trött och helt enkelt inte orkat de pass jag planerat in. Bäst att lyssna på kroppen och ta lite välbehövlig vila mellan varven. Sitter just nu och slötittar på VM-finalen i fotboll och samtidigt funderar på hur träningsveckan ska se ut, sista innan semestern tar vid (dock inte semester från träningen!)
 
MÅNDAG
Formtoppen Hunting 60min
 
TISDAG
Välbehövlig vilodag
 
ONSDAG
Intervallpass 41 min totalt, 7x2min i 13,7 km/h med 1 min ståvila mellan
 
TORSDAG
Bodypump 60 min
 
FREDAG
Styrkepass 60 min på morgonen
10 km löpning på eftermiddagen
 
LÖRDAG
30 min CXWorx + 30 min löpband, stegrande fart
 
SÖNDAG
22km lugn löpning
 
Sov gott! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0