Berlin Marathon

Bild: www.berlinmarathon.com
 
Det verkar som att det kan bli ett Berlin Marathon ändå i år, för min del. Blev så besviken i höstas när jag missade dagen biljetterna släpptes, vilka sen också tog slut väldigt snabbt... Istället har jag nu bokat genom SRRC Marathonresor, så om allt går v'ägen åker maken (supporter) och jag till Berlin 26-29 september, tjoho!!
 
Dags att öka på träningen då, vilket jag gjorde redan idag med närmare 20 km löpning. Kändes dock att jag tränat 5 dagar på raken och att jag inte sprungit mer än 15 km på ett bra tag... Kommande veckans träning är tänkt att bli såhär:
 
MÅNDAG
Morgon: Yoga, stretcha ut min ömma kropp
 
TISDAG
Morgon: Styrkepass
Kväll: 45 min promenad
 
ONSDAG
Morgon: 38 min intervallpass, 6x2min i 13,5km/h, därefter träffa min PT Tomas för uppdatering av mitt styrkeprogram
 
TORSDAG
Morgon:Bodypump
 
FREDAG
Morgon: Styrkepass
Eftermiddag/kväll: 10 km löpning
 
LÖRDAG
30 min CXWorx + 35 min stegrande löpning
 
SÖNDAG
Förmiddag: 10 km backlöpning i Bokskogen
Kväll: 30 min yoga
 
Nu - mot marathonform ! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida Matsdotter

Åh vad spännande! Alltid kul att utföra lopp utomlands tycker jag! =)

2014-03-27 @ 09:51:47
URL: http://matsdotter.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0