Formtoppendagen

 
 
Bild: formtoppen.nu
 
Idag har det varit Formtoppendagen på vårt lokala gym. För att kompensera veckans uteblivna träningspass, pga en envis förkylning, hade jag bokat in mig på hela 3 pass och 1 föreläsning! Började i förmiddags med 30 min RPM och därefter 30 min Bodypump. Efter dusch blev det 45 min föreläsning med Lisa Kaptein Kvist, "En fet föreläsning" om fett och fettförbränning. Inga direkta nyheter men ändå en liten påminnelse om att minska ner på grädde och smör, som vi använder lite för flitigt i vår matlagning....
 
Hann därefter hem och åt lunch, började dammsuga, sen fick maken ta över då jag hade bokat mig på Zumba/Afrolive, alldeles för längesen jag dansade zumba, insåg jag ganska snabbt...! Får se till att klämma in även detta i min veckoträning fortsättningsvis.
 
Imorgon blir det mitt styrkepass och därefter en löprunda, antingen 10 eller 12 km. Tänkte testa mina nya Asics.... :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0