Känns som att börja om

 
Efter osteopatbesöket i söndags, känns det lite som att börja om från början med löpträningen.... gå, springa, gå, springa.... Dessutom ska jag helst undvika asfalt och jämna underlag, hellre springa på stranden isåfall. Vilket jag också gjort, både i fredags och idag. I fredags blev det ynka 4,5 km och idag 6,5 km, men vad gör man inte för att förhoppningsvis bli bra i fötterna. Har dessutom fått lite övningar att göra varje dag - livet ut - men hjälper det så är det såklart värt det, flera gånger om! Mitt senaste besök hos honom för över ett år sen ledde faktiskt till att jag blev kvitt smärtan i ena skinkan/höften, så jag håller tummarna för samma resultat denna gången!
 
Jag försöker alltså balansera min träning, så att det inte ska bli för mycket, men ändå vara tillträckligt för att ge något. Kommande vecka är planen följande:
 
MÅNDAG
60 min styrkepass
 
TISDAG
Vilodag
 
ONSDAG
30 min löpband, intervaller (gå - springa)
 
TORSDAG
60 min bodypump
 
FREDAG
45 min löpband, intervaller (gå - springa)
 
LÖRDAG
30 min crosstrainer och 30 min CXWorx
 
SÖNDAG
7 km i Bokskogen, gå - springa
 
Nu - godnatt! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0