Ett jättepaket med posten!



Idag kom ett jättepaket med posten! Häromveckan fick jag ett mail från Bodyshop om att jag vunnit en tävling och de ville ha min adress! Jag kom inte ens ihåg vad det var för tävling men detta var ju spännande! Idag kom alltså en paketavisering som jag kvickt körde för att hämta ut. Kön var lång och jag hade bråttom (som vanligt) så jag hann inte vänta. Dottern skulle hämtas på kören och köras till gympan, själv skulle jag iväg på spinning/bodypump, men väl hemma därifrån stack jag iväg igen. Det var ett jättepaket - som innehöll en yogamatta, en film (Eat, Pray, Love) och en bok! En trevlig överraskning såhär på tisdagkvällen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0