Stressig dag!



Idag har varit en sådan dag när man bara skulle vilja skrika rakt ut - JAG VILL INTE MER! Visst är det kul när man har och göra, men det brukar oftast bli FÖR mycket  - som idag! Mycket att göra på jobb, mycket med fotbollscupen och ovanpå alltihop har jag lagt ut barncyklar på Blocket, där det ploppar in mail hela tiden. Förvisso roligt att det finns intresse för cyklarna men det har bara  blivit för mycket idag! Dagen började skönt med ett yogapass och jag har iallafall tjänat 450:- och blivit av med en trehjuling, en 16-tums cykel och en stödpinne. Inte illa det. Ikväll cyklade jag med dottern till gympaträningen och satt och tittade på träningen i 45 minuter. Det var min avkoppling idag! Imorgon bitti väntar en löprunda på 5 km med intervallträning, så nu ska jag krypa ner och läsa några sidor bok innan lampan släcks. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0