Studsmattan på plats!



Lördag, solen skiner och det är riktigt skönt i luften för en gångs skull! Kl 10 följde jag sonen till fotbollslägret som skulle pågå hela dagen. När jag kom hem monterade dottern och jag studsmattan medan maken målade i förrådet. Efter lunch åkte dottern och jag till simningen, hon simmade 6 längder rygg och 6 längder bröst, själv simmade jag 1000m. När vi kom hem premiärhoppade dottern på studsmattan medan jag avnjöt en kopp kaffe i solen. Hämtade sonen kl 17 på fotbollslägret och familjen A och R kom kl 18, då vi åt och drack hela kvällen. Flickorna pysslade på dotterns rum och sonen och M kollade på fotboll och åt godis! En lördag i vårt vanliga tempo helt enkelt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0