Igår sol - Idag regn



Igår hade vi en mellandag med riktigt fint sommarväder. Jag passade på att avverka en längre löprunda á la ca 15 km. Kom iväg lite för sent på förmiddagen så det var i varmaste laget, men det kan ju vara bra att vänja kroppen vid att springa i lite varmare temperaturer också. Jag anmälde mig förresten till Jubileumsmaratonet i Stockholm om ett år, så nu måste jag bara ligga i med löpträningen - det är bara så!

Igårkväll grillade vi ihop med grannfamiljen. Sonen hade en ny övernattningsgäst, kompis S. Kompis L åkte hem igår efter att ha bott här i 3 nätter.....Nu fick jag precis veta att de ska åka hem till S...Dottern har sovit med grannflickan i deras husvagn inatt, hoppas det har gått bra. Jag har ännu inget hört ifrån dem.....

Idag strilar regnet ner så det blir till att fortsätta med inomhusprojekten.......♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0