Fredagsmys & Talang



Fredag igen, känns som om det var igår jag sprang Göteborgsvarvet! Igår kväll var jag förresten ute och sprang en liten runda med barnen. Dottern ska springa Kalvinknatet på måndag och sonen sprang förra året. Dottern har fått nya skor så vi var tvungna att testa både skor och bana. Nu visade det sig att vi sprang den längre banan igår så dottern blev ganska snabbt trött.......Eftersom hon går i förskoleklass ska hon endast springa 700 m, vi var ute 1,5 km igår.........Vi gör ett nytt försök imorgon har vi sagt!

Tillbaka till fredag, maken jobbar, sonen sitter vid datorn och dottern kom precis in på tomten med 2 andra flickor för att studsa. Jag som planerat fredagsmys med barnen framför Talang, jag får väl börja själv och se om jag kan locka med popcornsdoften.........♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0