Hemmadag



Idag har jag inte gjort många knop. Hade slutbesiktning av vår tillbyggnad i morse med huset fullt av gubbar (hantverkare, besiktningsman och kvalitetsansvarig), men efter det har jag inte gjort så mycket. Har till och med suttit en stund i soffan och bläddrat bland TV-kanalerna, mitt på blanka eftermiddagen och även vilat en stund i sängen. Skönt med sådana dagar ibland, men denna veckan hade jag nog hellre varit frisk och jobbat som vanligt med tanke på vad jag har framför mig på lördag (Göteborgsvarvet). Rösten har iallafall börjat komma tillbaka, även om jag mer låter som en man......Nu kommer snart maken och dottern hem, så det blir till att fixa lite kvällsmat och sedan fortsätta med mina kurer för att bli frisk! Imorgon är en ny dag med min grupprehabilitering! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0