Ingen röst......



Dagen idag, har gått åt till att kurera min röst, som är HELT borta!! Väldigt frustrerande, men kan inte kommunicera. Har försökt med huskuren att andas in vattenånga, druckit honungsvatten och vilat. Får inte ens viska, jättejobbigt. Det som irriterar mig mest är att jag ska springa Göteborgsvarvet på lördag och MÅSTE vara bra till dess, det är bara så! Imorgon ska vi dessutom ha slutbesiktning av vår tillbyggnad och maken jobbar så jag måste vara med - och kan inte prata! Får väl skriva lappar istället...

Vilken spännande final det blev igår på Eurovision Song Contest! Den bästa på flera år, nu känns det iallafall som att Sverige finns med i toppstriden igen - Grattis Eric!

Nu ska kvällsmaten förberedas sedan en ny omgång av huskuren med vattenånga och honungsvatten! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0