MorsDag-loppet


Bild lånad av Friskis & Svettis bildgalleri

Idag är det MorsDag! Jag blev väldigt uppvaktad av mina barn i morse med 2 berlocker till mitt Panodra-armband! Mycket mer än jag räknat med, tror dock att min egen mamma haft ett litet finger med i spelet.........

Kl 9.45 blev jag upphämtad av väninna S då vi skulle fira Morsdag genom att springa Morsdagloppet i Falsterbo, arrangerat av Friskis & Svettis. S skulle springa 5 km och jag 10 km. Mitt mål var att klara det under 1 timme - vilket jag också gjorde med några sekunders marginal!! S hade bråttom hem då hon skulle hasta vidare till ett barndop, men mamma och dottern hade hejat på så vi avslutade med god brunch inne på Strandbaden efteråt!

Maken har jobbat hela dagen och sonen har varit på kalas och sedan med kompis L. Ikväll bjöd mamma oss på middag och då fick jag ytterligare en berlock av mina kära föräldrar för att de tycker jag kämpar på så bra med mina lopp! Det var verkligen en överraskning!

Nu ska jag fixa dotterns matsäck till imorgon, då hon ska åka med skolan till Experimentarium i Köpenhamn och imorgon kväll är det dags för hennes första lopp Kalvinknatet - 700m. Efteråt är det picknick med sonens klass, puh! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0