Vårruset - 25.11 !!


Bild lånad av Sydsvenskan

Yes! Jag klarade mitt mål - att springa Vårruset under 26 minuter, tiden blev (för mig) fantastiska 25.11!! Jag är sååå nöjd. Ändå var förutsättningarna inte de allra bästa. Det var kallt och 45 minuter före start öppnade himlen sig med både ösregn och hagel så någon direkt uppvärming blev det inte tal om. Enda värmen vi fick var från trängseln i tältet där vi stod medan det regnade....... 15 minuter före start gjorde jag och U ett försök att ta oss till startfållan, vi lyckades komma ganska långt fram och kom iväg bra. Jag hakade på U för att få upp farten, sedan försökte jag hålla detta tempo hela vägen. De sista 2 km var dock väldigt tunga, men det gick!!

Efteråt avnjöt vi en jättegod picknickkasse som vi fick för att vi anmält ett lag på 6 personer. Vi dukade upp på kontoret, så vi slapp sitta ute och frysa, även om solen tittade fram sen. Nu blir det till att ladda om till Göteborgsvarvet, som inte känns lika omöjligt längre att klara under 2 timmar, eller........

Men först ikväll - Afro Power Dance! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0