Ny vecka med yoga


Godmorgon ny vecka! Som oftast startar jag min vecka med ca 30 min yoga. Egentligen är programmet ca 45 min men som kompromiss för att inte behöva stiga upp ALLT för tidigt kortar jag ner varje rörelsemoment litegrann. Känns ändå bra att få starta dagen och veckan lugnt och sansat. Inbillar mig då också att morgnarna blir något lite mindre stressiga.....

I övrigt ser veckans träningsprogram ut såhär;

MÅNDAG
Morgonyoga och kvällspromenad ca 45 min

TISDAG
Styrketräning och 5 km löpning med intervaller
SAMT 1000 m simning (medan dottern är på simträning)

ONSDAG
Morgonyoga och ev. kvällspromenad
(beror på fotbollens föräldrarmöte)

TORSDAG
Styrketräning och 10 km löpning

FREDAG
Morgonyoga

LÖRDAG
25 km löpning

SÖNDAG
Promenad

Nu kör vi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0