Helgen som varit......



Det har varit en hektisk helg. Precis som vanligt. Igår, lördag startade vi dagen med bortamatch tillsammans med sonens fotbollslag. De vann med 4-1, så det var en bra inledning på helgen. När vi kommit hem och ätit lunch (barnen pannkakor och jag omelett) så gick jag för att vila med avspänningsövningar samt målbildsträning inför nästa helgs lopp. Jag var nog trött för jag slumrade till flera gånger under "löprundan" så att jag missade vart jag var!! På eftermiddagen var vi på bio och såg Smurfarna. Hade läst att den inte fått så bra recensioner, men så brukar det ju vara. Den fick iallafall godkänt av oss och barnen verkade mer än nöjda när vi gick hem, höga på både godis, läsk och popcorn. Maken har ju jobbat hela helgen så han har gått miste om alltihopa!



Idag har sonen haft sitt efterlängtade kalas på Laserdome, tillsammans med kompis A. De bjöd alla killarna i klassen + några andra - de blev till slut 21 st! Efter 2 spel, korv, läsk och glass delade vi ut godispåsar innan alla nöjda (hoppas vi!) gick hem. Med oss hem hade vi kompisarna S och E. Senare i eftermiddags började dotterns hopprep och ikväll fixade jag pannbiffar och sedan äppelpaj till efterrätt. Barnen har nu äntligen kommit säng, ordentligt trötta efter en riktigt intensiv helg! Själv ska jag snart hänga upp en tvätt innan jag också kryper i säng. Som tur är känns förkylningen något bättre idag.......Imorgon planerar jag att börja med min träning igen - så smått! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0