Höstfint!



Åh vilket härligt höstväder det är denna veckan! Nästan brittsommar (heter det väl!?) Hög luft, daggvått gräs och sol på morgonen och riktigt varmt och skönt på eftermiddagen! Igår planterade jag ljung i krukorna på trappan både hemma och på jobb. Idag har jag plockat en hel påse full med kastanjer som jag pyntat med på kontoret. Tänk vad lite sol gör för humöret :)

Igår var dottern på simning och jag passade själv på att simma 800 m, vilket gick mycket lättare än väntat, med tanke på att jag inte simmat sen i maj......Imorgon ska jag försök mig på en lugn 5 km runda och hoppas att mitt ben/knäveck håller sig i schack! Är sååå springsugen!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0