Favoritrundan


Favoritrundan ca 10 km

Igår kväll kom jag äntligen iväg ut på en löprunda. Sen Göteborgsvarvet har jag inte haft riktigt struktur på löpträningen. Mycket p.g.a det onda i vaden.....Fick ju mer ont efter rundan i helgen. Igår var det egentligen dags för ett intervallpass (som inte blivit av de senaste 3 veckorna...) men i det vackra vädret igår kände jag inte riktigt för att ställa mig inomhus på ett löpband (som funkar bäst för mig vid intervallträning)

Istället tog jag min favoritrunda som går ner längs stranden och det var riktigt skönt, även om benen kändes ganska tunga och vaden gjorde sig lite påmind igen. Kände mig iallafall riktigt duktig efteråt! Ikväll får det bli ett styrkepass framför Melodifestivalen! ♥


Kämpingestranden igår kväll........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0