Årets första träning...

 
God fortsättning, då var man igång igen på ett nytt år och allt! Strax före kl 11 steg jag in på gymmet idag och det var inte direkt någon trängsel där om man säger så...Jag körde ca 30 min bålstyrka och avslutade med 5 km på löpbandet, som tog ca 28 min. Det kändes dock tungt, precis som huvudet, men efteråt var jag nöjd att jag genomfört årets första träning! Avnjöt 2 knäckemackor med avodaco och en kopp kaffe när jag kom hem. Fullt tillräckligt som lunch idag. Strax en klassiker på TV, Ivanhoe, innan det är dags att förbereda kvällsmaten. Känns som en lagom slapp dag idag. Imorgon är det vanlig arbetsdag igen, känns ganska skönt det med efter 11 dagars ledighet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0