Förkyld och träningsfri

 
Förra veckan tränade jag varannan dag - fram till helgen.... I fredags började jag känna mig lite kymig och i helgen småförkyld. Idag mer förkyld... Ironiskt nog funderade jag i slutet på förra veckan om jag skulle ta en träningsfri vecka, eftersom jag känt mig lite sliten. Framförallt är det tungt att stiga upp 5.45, var och varannan morgon nu när det är så mörkt. Nu blir det förmodligen en träningsfri vecka - oavsett om jag vill eller ej!
 
Skönt med lite längre "sovmorgnar" iallafall. Idag var klockan nästan 7(!) innan klockan ringde och imorgon fyller jag år. Då hoppas jag på annan väckning än klockan...! Nu blir det citronvatten med honung och lite ost och kex! Inte mycket lönt att planera träning förrän jag vet när det kan bli av. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0