SPA-helg

 
 BIld: varbergskurort.se
 
Nyss hemkommen från den årliga spa-helgen med väninnorna. Denna gången blev det Varbergs Kurort som besöktes. Det är nionde året i rad vi gör detta och försöker prova olika ställen för att sedan utvärdera för- och nackdelar. Fördelen i Varberg var helt klart Kallbadhuset med den härliga bastun och sedan doppen i havet, mmm.... I morse inledde jag med en löprunda, som dock blev kortare än beräknat p.g.a toabesök - igen.
 
På söndag springer jag Yddingeloppet, så veckans träning får anpassas lite efter det:
 
MÅNDAG
Bålstyrka och 30 min löpning
 
TISDAG
Bodypump
 
ONSDAG
Intervaller, 6x2 min, totalt 43 min löpning
 
TORSDAG
Vila, ev promenad
 
FREDAG
Bålstyrka och 30 min löpning
 
LÖRDAG
Vila
 
SÖNDAG
Yddingeloppet 12 km
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0